Dit is wat ik geloof en dit is waar ik voor sta!

Visie

Online is niet meer weg te denken uit deze tijd. Waar bedrijven 5 tot 10 jaar geleden online kwamen met een website voor desktops en laptops is er nu behoefte aan mobiele websites of applicaties. Contact loopt veelal via sociale netwerken en de klanten gebruiken hun smartphone en/of tablet meer dan hun pc of laptop.

Deze mobiliteit verandert ook de medewerkers. Zij moeten altijd en overal beschikbaar zijn en kunnen werken. De kosten van een online omgeving nemen af maar hoe zorg je dat je klant- en medewerkerstevredenheid stijgen? Hoe zorg je dat de investering in het altijd online zijn voor iedereen terugverdient worden?

Een omgeving die altijd beschikbaar en snel moet zijn is daarbij cruciaal om geen klanten te verliezen en dat is waar Blue Factory Internet bij helpt!

Missie

Blue Factory Internet zorgt dat bedrijven ALTIJD online succesvol zaken (kunnen) doen.

Onze klanten zijn bedrijven die ook geloven dat, om succesvol te zijn, de juiste combinatie van off-line en on-line aanwezigheid essentieel is.

Wij helpen deze klanten door, met de beste producten in de markt, de performance en beschikbaarheid van applicaties transparant te maken en te optimaliseren op zo’n manier dat het deze bedrijven helpt om te groeien.

Wij willen gezien worden als de partij om mee samen mee te werken als het gaat om het succesvol inzetten van online diensten voor een beter bedrijfsresultaat.

Wij geloven dat we pas succesvol zijn als we samen met de klant geloven in de gekozen aanpak. Samenwerken om dat doel te bereiken is daarbij zeer belangrijk.

Bekijk onze diensten om te zien hoe je met ons kunt samenwerken.

Normen en waarden

Onze mensen zijn 100% transparant in wat ze doen, ze willen de beste zijn in wat ze doen en werken daardoor graag samen met mensen die nog beter zijn om zo zelf te ontwikkelen. Met onze gedrevenheid, professionaliteit en tikkeltje eigenwijsheid willen wij helpen om de missie van onze klanten te laten slagen.

Normen en waarden zijn het gedrag en de bijbehorende eigenschappen die wij zoeken in de mensen die voor en met ons werken.

Impact

Je verzet bergen werk maar kiest heel bewust wat je doet. Jouw performance is constant. Dit is belangrijk want onze klanten maar ook onze collega’s willen op je kunnen bouwen. Dit maakt dat je resultaten altijd verkiest boven proces.

Nieuwsgierigheid

Je wordt alleen beter als je altijd blijft leren. Leren van mensen en organisaties buiten het bedrijf maar ook van slimmere collega’s. Doordat je altijd wil leren ben je altijd bezig met onze strategie, de markt de klant maar ook onze leveranciers. Een brede technologische kennis is voor ons een gegeven.

Moed

In het diepe springen is bij ons niet te voorkomen en dat is niet omdat we lui zijn maar omdat we weten dat we daar het meeste van leren. Het leert je om moeilijke beslissingen en risico’s weloverwogen te nemen. Je bent altijd kritisch en vraagt altijd of de acties bij onze cultuur passen.

Communicatie

Prospects worden klanten omdat ze begrijpen dat wij de juiste kennis hebben. Het delen van kennis is essentieel in deze tijd van permission marketing. Je luistert naar de omgeving en weet wat er speelt. Dat je helder en bondig schrijft maakt dat onze klanten en collega’s altijd weten waar ze aan toe zijn. Het belangrijkste in je communicatie is dat je mensen altijd met respect behandeld.

Onbaatzuchtig

Elke dag ben je bezig met het doel van je rol, je cirkel en het bedrijf i.p.v. je eigen belang. De klant is koning!